Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Suzana - 12 juli 2009 21:35

Här kommer ett tips på ännu en sevärd film som jag såg i fredags, Paul Blart mall cop =)

Jag älskar att se komedier..det, ation och skräck är väl det min älskling och jag kan se tillsammans..skulle jag föreslå att vi ser en drama eller någon romantisk rulle så suckar han djupt och visar med hela sitt kroppsspråk att det vill han verkligen INTE se..fast jag suckar ju lika ljudligt och säckar ihop när han föreslår en kungfu eller någon annan fighting film..så vi vet ju vad vi skall välja för filmer när vi vill mysa tillsammans eller om vi ska se något på egen hand.. =) hihi..



Av Suzana - 12 juli 2009 20:26

Idag har det regnat och regnat och regnat..ingen ände verkar det som.. Nej nu vill vi ha sol och värme igen =)

Har inte orkat göra så mycket idag, jag har plockat lite här hemma, vi har kört iväg pappersinsamling och varit upp till mamma och kört ut soptunnan (dom är ju på semester..).. Jag har virkat ett par mormors rutor.. Sen på kvällsidan har vi kört älsklingens söner till deras mormor och morfar i sommarstugan för hemfärd till Enköping imorgon (dom skall vara 2 veckor hos mamma nu och sen kommer dom hit upp igen..), mm..


Hoppas på en kanonfin solig dag imorgon så man kan vara ute mer och njuta utav sommaren! =)


Håller tummarna!


Av Suzana - 12 juli 2009 15:53

Igår såg jag och älsklingen filmen Natt på museet 2..rekomenderar alla som inte sett de att se den..den är klart sevärd =)



Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards