Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Suzana - 11 juli 2009 14:21

Idag har vi varit hundvakt åt världens goaste lilla hårboll =) hihi.. Syster med familj är borta över dagen på olika äventyr så då måste ju någon ta hand om lilltjejen så hon får komma ut och lufta sig..


Här en liten promenad efter gamla landsvägen =)



Av Suzana - 11 juli 2009 14:11

Tänkte visa lite vad jag började pyssla med igår kväll..virkar mormorsrutor som skall bli en filt till minstingens blivande docksäng.. Har köpt en docksäng tidigare på loppis som jag skall måla och dekorera och då naturligtvis oxå göra sängkläder till =)

Min tanke är att minstingen skall få sängen när han fyller 2 år 26:e juli så jag tänkte att det då e på tiden att jag börjar ta tag i detta projekt =) hihi..


Och ja jag vet att han är en pojk och då enligt sååå många skall bara få bilar, lego och sånt som pojkar "skall" leka med, men så tänker nu en gång för alla inte jag.. Så mina barn har både fått ha både typiska tjej och kill leksaker, WHY NOT liksom?!


Favoritnallen kommer sova gott under denna filt när den är klar =)


Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards