Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Suzana - 8 juli 2009 22:09

Detta har jag pysslat med ikväll..köpte ju gamla kaffefat tidigare och nu har jag kommit för mig att pyssla med dom..blev med hjälp utav ljushållare och lim söta ljusfat =)

Funkade bra och blev riktigt söta tycker jag! =)

Av Suzana - 8 juli 2009 21:54

Efter att vi uträttat en massa ärenden, bla. pantat, lämnat böcker på bibblan, kört pappersinsamling, mm..

Så blev det en sväng till ett sommarloppis i Söderomsjön som vi sett lappar om tidigare på byn..kul med sommarloppisar, oftast mycket billiga =)

Hittade bla. en bowling kägla till älsklingens äldsta son som är bowlingtokig (har fyndat 2 tidigare och hittar vi ännu en så kanske det blir ett bord eller liknande..), 2 ungdomsböcker som skall få bli fodral till anteckningsböcker i framtiden, en "mini" skateboard till min näst minsta son, en retro väggbonad i modell "mätsticka för barn" och en söt emaljmugg, allt för 65kr.. Det är väl fynd om något! =)


Pssssst! Liten hemlis, pengarna vi får in nu när vi pantar hamnar i en burk märkt bröllop..nu fattas det bara att älsklingen går ner på knä oxå.. ;) hihi..


Av Suzana - 8 juli 2009 21:46

Idag har vi varit en sväng på Erikshjälpen och fyndade lite..blev en plåtburk (som det legat godis i nån kiosk tidigare..), dockskåpsmöbler (skall säljas vidare i höst..), mugghållare (svägerskan behövde ett gäng upp till stugan..), en mussepigg (skall oxå säljas vidare..), en tigerknopp och så en massa småplock som skall fästas på min spegelram (ett litet tokprojekt som jag började på för en tid sedan..lite tokrolig tycker jag nog den blir, skall täcka hela ytan med plock..).


Jag är nöjd! =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards