Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Suzana - 6 juli 2009 22:31

Tog mig själv i kragen och gav mig en spark i baken och slet mig ifrån harpan..aaaagggg..svårt men det gick ! =) hihi..



Tog älsklingen med mig och så for vi till vårt förråd och tömde det på äldsta sonens prylar och körde dom till hans eget nästan tomma förråd..så nu finns det plats i vårt förråd för det vi skall ut med från garaget =) Jippi!


Sen hem och utfodrade barnen med snabblunch (korv med bröd), packade en liten matsäck och så körde älsklingen iväg 3 utav barnen till badstranden och lämnade utav dom där för några timmar..jag stannade hemma och fortsatte klippa gräsmattan..



När älsklingen var tillbaka så satte jag honom på att montera upp vårt "partytält"..så nu är hela gräsmattan klippt, partytältet på plats och inrett..sååå mysigt! =)


Sen har jag haft lite mys med näst minsta sonen som är lite "mammig" i mellan åt och behöver lite extra egentid, så vi hyrde en film, köpte lite gott och kröp upp och myste i soffan..skönt att rå om ett barn i taget ibland  =)



Efter att vi myst färdigt så kokade jag te, tog på en extra kofta..gick ut med älsklingen i partytältet, tände ljus och satt och myste och pratade en stund i regnet (vi har spänt en pressening över tältet så vi satt torrt och lyssnade på lugnet och regnet som sakta föll..)..



Kan livet bli så mycket bättre än så här? Tror inte det och jag njuter i fulla drag! =) 



Det var svårt att fota nu när det är skymning så jag fotar lite mer imorgon..men här syns lite utav bords "dekorationen" och min älsklingskisse Mira =)


Av Suzana - 6 juli 2009 13:18

Ojoj vad seg jag är idag, har inte gjort mycket nyttigt..tömt diskmaskin, hängt en maskin tvätt o kört igång en till..sen hamnade jag här vid datan..slötittat på bloggar och så spelat harpan..


Detta är grymt sövande men orkar inte komma igång med något vettigt ännu..


Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards