Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Suzana - 30 juni 2009 13:09

Det är ju bara såå himla svettigt och hett så lusten att äta är näst intill obefintlig..pust och stön..

Så dagens lunch för mig och gossarna blev fil och flingor och knappt det gick ner..



Ja jag vet..klag, klag, klag, man blir aldrig nöjd, men nu får det gärna komma ett riktigt åskväder så luften blir lite friskare igen!! =)





Av Suzana - 30 juni 2009 12:57

Dessa fina fynd gjorde jag och minstingen idag när vi var ut på vår förmiddags promenad, jag blev 45kr fattigare men ack så nöjd! =)



Krusifixet fick flytta in i min "övriga" ikonsamling, har fler men just här i sovrums fönstret har jag en lite "större" samling på samma ställe..

Kakburken fick rymma köpekakor, vaniljdrömmar älsklingen köpt..



Så kul när man hittar saker man bara älskar direkt! =) hihi.. 





Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards