Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Suzana - 28 juni 2009 20:53

Innan vi hämtade upp minstingen och styrde kosan hem till de andra busungarna igen så stannade vi och pustade ut på Kägelholmens cafe..



Aldrig smakar det väl sååå gott med en kall läsk och nåt sött till som när man varit ute i många timmar i stekande sol =) hihi


Av Suzana - 28 juni 2009 20:35

Idag har jag och älsklingen varit ut och fiskat i finvädret, skönt att det blåste lite ute på sjön..annars hade man inte klarat någon längre stund när solen låg på..

Kan ju meddela att nu är jag ännu mera signalröd än tidigare och det bränner gott i skinnet =) hihi.. 

Fiskelyckan var inte mycket att hurra för, vi fick en varsin gäddsnipa som vi släppte tillbaka.. Sjön vi fiskade i finns det inplanterad ädelfisk, men vi såg då inte till en enda på hela dagen..



Skönt att vara ute på tu man hand i alla fall och njuta utav naturens lugn =)



OBS! Bli inte rädd för fotot nummer 2 med ett överviktigt, rufsigt rödhårigt monster på, älsklingen tyckte att jag skulle ha en bild på mig själv oxå då det är min blogg =) hihi..




Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards