Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Suzana - 25 juni 2009 15:49

Idag har vi spenderat förmiddagen i parken igen och denna gång tog vi tillfället i akt till lite bad oxå..inte jag, men minstingen, näst minsta och näst äldsta sonen badade..

Fick även dit älsklingens systerdotter och en kompis till näst minsta sonen.. 2 mammor med barn som satt en bit bort frågade skämtsamt om jag startat eget fritids..tok heller =) hihi



Själv väntar jag tills vi kan åka till någon lite större badplats, den i parken är mest en liten plaskdamm med ett lite djupare ställe lite längre bort där de äldre sönerna höll till.. =) hihi



Men huvudsaken de små liven får svalka sig i hettan..jag satt på en filt och solade benen och servade med fika, badlakan och div leksaker.. =)



Av Suzana - 25 juni 2009 10:05

Ser fram emot att få fullfölja swapen och imorgon är det dax att lotta ut swapkompisar =)

Sista chansen att anmäla sig idag om man vill vara med!

Så kom igen och anmäl er alla goa bloggvänner! =) hihi..

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards