Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Suzana - 23 juni 2009 19:37

Ikväll har det blivit något sååå mumsigt som en ihop plock sås (man tar det man har hemma o rör ihop..) med pasta =)

Blev supermumsigt!!

Hade i:

5 dl vispgrädde

2dl creame fraich

2 packet bacon (stekt)

2 burkar champinjoner (stekt)

En massa riven ost

1/2 grönssaksbuljongtärning

salt o peppar

Kokade ihop allt och hälde över den kokta pastan =) Mmmmums!!

Av Suzana - 23 juni 2009 18:31

Ikväll har vi haft finfrämmande, kära syster yster Stina med lillgossen Tedde =)

Så kusinerna bus har lekt och busat för fullt..dom satt stil i typ 1 1/2 sekund och poserade på bänken =) hihi..



Av Suzana - 23 juni 2009 16:44

Blev en vandring till parken idag igen..mysigt att sitta och fika och kunna leka massor utan en massa måsten som tränger på..och minstingen bara älskar att vara där.. =)

Var till minstingens första tandläkarbesök innan oxå och det gick galant! Han var sååå duktig och tänderna var tipp topp =)

Stolt mamma!


Gossen älskar sin hatt, som jag köpte och använde i tonåren på det glada 80-talet =) hihi..

Av Suzana - 23 juni 2009 16:38

Igår hade jag ett infall utav skaparlust och då blev resultatet denna lilla anslagstavla som nu pryder väggen brevid min data =)

Sååå nöjd!

Målade en gammal ram jag hade i rosa, tog en fiberplatta och klädde i ett sött tyg och vips så hade jag en anslagstavla =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards