Direktlänk till inlägg 22 juni 2009

Picknick i parken

Av Suzana - 22 juni 2009 14:53

Idag på förmiddagen så fick vi för oss att det var picknick dax så jag, minstinen och näst minsta grabben traskade iväg till öjeparken för lite lek och mys..


Väl där så möttes vi utav en härlig syn, hela parken var full utav barn..dagiset i närheten hade en barngrupp där + att det fanns fler föräldrar med barn där.. =) hihi..


Så minstingen kunde knappt fika eller leka då han hade så fullt upp att titta på alla andra barn..hihi..men en del lekande och fikande blev det så klart =)


Vi han även med att hälsa på vid älsklingens jobb och sen köpa silikon till mitt växthus projekt på vägen hem =)

Så nu skall jag pilla bort trasigt glas och gammal silikon ikväll om det blir som jag planerat..


 
 
Mia

Mia

22 juni 2009 15:10

Så skönt ni haft denna förmiddag :)
Själv har jag sovit. Ska jobba nu 2 nätter. Dottern har varit på fritis och lillen på dagis.
Men jag har hunnit baka till dem ;)
Kolla in receptet på min blogg, kommer under kvällen.
Lycka till med växthuset. *Avundsjuk* jag vill också ha..
K:MIA

http://humlisbloggar.blogspot.com

 
susanne

susanne

22 juni 2009 15:13

vilken kanon dag ni fick;)
tack för umärkelsen ska lägga in den på min blogg...kram

http://supermamman.bloggagratis.se

 
widde

widde

23 juni 2009 00:39

Åhh, vilken härlig dag...

http://widde.bloggagratis.se

 
Ingen bild

metronyx

23 juni 2009 12:52

Wow vad näst minsta är lik mostrarna när de var små. Jag säger bara flashback.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards