Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Suzana - 22 juni 2009 20:35

Nu har jag varit hos min vännina Linda i några timmar ikväll..

Vi har sopat och plockat i ladan inför loppisstart (som verkligen har blivit framskjuten..suck), fy katten va damm..där har ingen städat dom senaste 100åren det är då ett som är säkert =) hihi.. Ja ja men nu skall det bli gjort, vi får ge järnet denna vecka så vi kan starta upp till kommande helg!

Håll tummarna att vi fixar det! =)


Nu blir det duschen, ser ut som en dammråtta hela jag =) hihi..

Av Suzana - 22 juni 2009 14:53

Idag på förmiddagen så fick vi för oss att det var picknick dax så jag, minstinen och näst minsta grabben traskade iväg till öjeparken för lite lek och mys..


Väl där så möttes vi utav en härlig syn, hela parken var full utav barn..dagiset i närheten hade en barngrupp där + att det fanns fler föräldrar med barn där.. =) hihi..


Så minstingen kunde knappt fika eller leka då han hade så fullt upp att titta på alla andra barn..hihi..men en del lekande och fikande blev det så klart =)


Vi han även med att hälsa på vid älsklingens jobb och sen köpa silikon till mitt växthus projekt på vägen hem =)

Så nu skall jag pilla bort trasigt glas och gammal silikon ikväll om det blir som jag planerat..


Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards