Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Suzana - 21 juni 2009 21:38

Fick denna utmärkelse från snälla goa Stjernfall idag =)

Tusen tack gumman!

Och då det är tänkt att man skall skicka den vidare till 8 personer man tycker är värdig så gör jag ett försök ..då jag inte vet hur man gör när man sänder vidare utmärkelser så hoppas jag personerna i fråga tittar in här hos mig och ser sin utmärkelse.. =) hihi..


Pinkfriday

Persilja

Lycke

Saax

Supermamman

Gallerry

Kreaktiva mamman

Jag blommar



Av Suzana - 21 juni 2009 19:04

Nu är jag så himla swappsugen att jag inte kan hålla mig längre så jag tyckte det var hög tid jag testar att dra igång en SOMMARSWAPP, är lite nybörjare på detta men nån gång måste ju vara den första.. =)

Hoppas att ni är flera som är lika swappsugna som jag är och så att vi blir ett gäng i denna swapp =)

Detta är vad jag hade tänkt mig:
För 80:- ( plus porto) köper man en eller flera roliga presenter... man bestämmer själv men summan är 80:- och temat är "KITSCH"/färgglatt.. =) Sedan skickar vi till vår hemliga vän allra senast tisdagen den 30:e juni.. Givetvis får man skicka någon dag tidigare om man vill men allra senast den 30:e.

Vi visar i våra bloggar vad vi fick i våra swappaket på torsdagen eller fredagen! =)

Anmäl er till mig senast torsdagen den 25:e juni. Namn, adress, mailadress och bloggadress!

Kravet för att få vara med är att du bloggar och att du kommer att visa för oss andra vad du fick i ditt paket med bild på din blogg! =) Och att du tycker detta är roligt o att du tycker det är lika roligt att både ge och få. ;)


Dagen efter sista anmälningsdag så lottar jag bland alla er som har anmält er och mailar till er alla och berättar vem ni är swappare till. Sen har man på sig till tisdagen att skicka sina gåvor.

Vet man med sig att man har mycket omkring sig nu och kanske inte hinner fixa med paket och posta det i tid så vänta då hellre till nästa swapptillfälle då det är så tråkigt om någon inte hinner få sina paket i tid. Men annars ..... så hoppas jag att ni är många som vill vara med och swappa. =)

Anmäl dig till suzanaalexsson@hotmail.com = )

Kram

Sanna


Dessa deltar i swappen! =)

http://humlisbloggar.blogspot.com/

http://kloggs68kvadrat.blogspot.com/

http://krimskramsan.bloggagratis.se/

Av Suzana - 21 juni 2009 18:56

Nu i veckan skall jag ägna mig åt mitt stackars växthus som blivit lite bortglömt ett tag nu..

Har nya glasrutor som skall på plats, myrorna skall få testa alla dessa "huskurer" jag fått tips av alla er goa bloggare, mm..

Nån som vet om det behövs någon särskild silikon för att fästa rutorna i växthuset?


Framför växthuset på bilden så ser ni min gamla sandlåda som fått bli planteringslåda, med bla.en stor rabarber i ena hörnet, en ny blåbärsbuske i ett andra och en gammal zinkbalja med jordgubbsplant, mm..får se vad som hamnar där härnäst =)



Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards