Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Suzana - 20 juni 2009 23:46

Har roat mig med att söka efter lite trädgårdsinspiration på nätet igen och här tänkte jag dela med mig utav lite utav det jag hittade =)


Första bilden har jag hämtat på min vännina AnnaStinas trädgårdsblogg =)


Håll till godo, här blir det att natta kudden nu..så natti natt!

Kraaaaam

Sanna

Av Suzana - 20 juni 2009 22:45

Jaaa nu har jag och älsklingen bokat biljetter så vi skall iväg och se Perssons pack..skall bli kul!

Var ju inte igår man satt som tonåring med Per Persson på en parkbänk i Alfta och lyssnade när han spelade gitarr och sjöng.. =) hihi..


Så nu skall vi då packa med oss strandstol, filt, fika och paraply och bege oss till Freluga trädgårdsscen den 19 juli kl.18.00 för att se dom live igen..


Ser fram emot att besöka Freluga trädgårdsscen igen oxå, det är ett supermysigt ställe med scenen "instucken" i en stor gammal lada som står i en stor lika gammal trädgård, alla tar med egen stol och sitter på en stor gräsmatta och fikar och myser och lyssnar på musik..


Har varit där en gång tidigare och lyssnat på Patrik Isaksson =) Super nice!!





Av Suzana - 20 juni 2009 22:39

Tänker försöka fota och lägga upp bilder på mina fynd in action lite då och då, alla på en gång skulle nog blir bara fööööör mycket med tanke på vilken "loppisråtta" jag är =) hihi..


Här har vi kaffeburken som jag fyndade vid gullbergsloppis för ett par veckor sedan och två grytunderlägg som fyndats för läääänge sedan =)


Av Suzana - 20 juni 2009 22:31

Idag har vi haft äldsta sonen på besök..så vi bjöd på lite gott =)

Rissallad, dressing och painrich till huvudrätt och jordgubbar och grädde till efterrätt..sitter nog bra i en fattig students mage =) hihi..


Han har ju inget eget internet i sin lya ännu så det lockar nog tyvärr mer än mammas kärlek, men man kan ju "fantisera" och tro att han saknar mamma lite i alla fall.. =) hehe..



Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards