Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Suzana - 18 juni 2009 23:19

Idag har då jag och min kära syster yster varit till Bollnäs och nästan gjort en "heldag", åkte hemifrån kl.14 och satte genast igång och shoppa..besökte en massa affärer.. jysk, rusta, lidh, dollar, karlsson och hemköp =)

Har fotat en del utav dagens fynd, men handlade bra nog mycket mer.. =) hihi..

Blev både färgglatt och lite mer åt det mörka hållet..



På djurhemmet hade vi fått in en ny kisse miss idag, åhhhh..va jag blev kär..men som min kära älskling säger så skall vi inte ha fler katter (har 3 vackra katt flickor..)..men man kan ju inte hjälpa att man blir helkär ibland =) suck..

Får fota henne sedan så ni får se supersöta lilla Monica!


Hemma igen ca. kl.21.45


Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards