Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Suzana - 17 juni 2009 21:56

Supertack snälla söta rara Lisa (pinkfriday) för den fina bakgrunden, jag är sååå nöjd! =)

Av Suzana - 17 juni 2009 19:55

Idag har det mest blivit det vanliga hemma pysslandet och lite plock i trädgården.. 

Har tagit det lugnt och laddat inför morgondagen då jag och min kära systeryster skall göra en "heldag" i Bollnäs, först springa i en massa affärer och sen jobba kväll på djurskyddet =) Skall bli både jobbigt och kul!



En sväng ut på byn med minstingen, min vännina Linda o 2 utav hennes gullungar har jag oxå hunnit med ikväll..det var onsdagscrusing genom byn så det var kul att titta på lite gamla bilar och alla "raggers".. =)



Glömde kameran hemma men hittade lite bilder på nätet ifrån förra årets crusingar, så jag bjuder på en bild därifrån  =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards