Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Suzana - 13 juni 2009 20:46

Idag så har jag och syster yster varit hela dagen och jobbat på djurskyddet, åkte hemifrån klockan halv 9 imorse och kom hem vid klockan 20 tiden ikväll..gäsp..dötrött nu..

Har varit en lång jobbig dag men ändå super rolig..först jobbade vi på loppismarknaden kl.9-15.30..jag inne på loppiset (passade mig som handen i hansken..hihi..) och syster med lottförsäljning..

Trots regn och rusk så hade vi bra med besökare (till och med älsklingen, minstingen och älsklingens äldsta son kom och "hälsade" på..) och vi fick ihop en förtjänst på närmare 7000kr! Kanon bra! =)

Sen när alla andra åkte hem så stannade jag och syster och jobbade kvällen med katterna som var döslut efter dagens jippo och mest ville slappa och sova =) hihi..


Kunde naturligtvis inte låta bli att fynda lite, men bilder på dom fynden kommer senare för trött ikväll..gäsp..


Söta Sigge sussar sött =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards