Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Suzana - 12 juni 2009 13:45

Och så har då äntligen ungarna fått sommarlov, inga fler tidiga morgonväckningar, läxläsning, mm..förren 20 augusti =)

Sååå skönt!

Har bara foton från näst minsta sonens avslutning, näst äldsta sonens avslutning fick pappa ta hand om så jag skall tigga åt mig foto där sedan =)


Av Suzana - 12 juni 2009 13:40

Glömde visst att visa gårdagens fynd..

Var på cafe igår och passade då på att gå in på deras secondhands del och kika lite, föll direkt för denna lilla charmiga vas, lite dyr med sina 40kr kanske men det var den värd!

Sen hittade jag lite roligt biltyg och en lång svart spetskjol till mig själv =)


Hittade även ett par pocketar att läsa ute i solskenet i sommar..som att jag skulle hinna med det! =D skrattar..

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards