Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Suzana - 9 juni 2009 21:16

Idag har jag inte varit allt för aktiv känns det som..

Hmm jag har grävt och gjort klart det mesta till minstingens sandlåda (när vi skulle åka o hämta mer sand började bilden strula så nu får vi se vad som händer med den...suck..), varit till tandläkaren med näst minsta sonen, passat upp lite på äldsta sonen (han har ju flyttat till eget men jag handlade lite till honom och tog dit värktabletter, han är superförkyld o har öronvärk stackarn..), varit på kalas hos en utav mina svågrar, tagit till vara krusbären jag tinade upp igår (bidde paj och kräm, mmmums!), mm...



Jo sen fick jag reda på att jag "vann" ett paket superfina servetter ifrån snälla goa Lycke , Jippi!! =)



Nää nu blir det soffan och sen sängen, sååå trött..

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards