Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Suzana - 7 juni 2009 21:27

Hallå!!

Finns det verkligen ingen där ute som är intresserad ut av att göra ett swapp/byte med mig?

Skulle vara sååå himla kul!  =) hihi..

Av Suzana - 7 juni 2009 20:06

Snart snart snart kan vi köra igång vårt sommarloppis, förra ägarna har snart tömt sitt från ladan och jag och min vännina Linda var in där ikväll och tittade och planerade lite =)

Skall bli sååå skoj! Har massor utav ideer som vanligt, men får se hur mycket som hinns med..hihi..

Skall bli loppis inne och får jag som jag vill blir det lite sommarcafe utanför oxå =) Drömmer drömmer...hihi..




Av Suzana - 7 juni 2009 20:01

Idag var min mor snäll att bjuda oss på mat..åhh va gott det var.. kycklingfilee i någon slags sås, potatisgratäng, sallad med någon underbar röra till..mmmums!!

Min mor kan det här med att laga mat och vågar testa nytt hela tiden =)



Till efterrätt fick vi glass..mums sa "världens bästa skitunge" =) hihi..


Fick en massa rabarber med hem oxå så imorgon får det bli saftkok =) Mums med rabarbersaft!





Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards