Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Suzana - 5 juni 2009 20:37

Förstår inte varför jag är sååå himla trött och slut..idag har jag sovit så fort jag fått tillfälle..

Har inte gjort så himla mycket idag alltså..har varit en snabbsväng till min kära syster Stina med familj och hälsat på så kusinerna vitamin fick leka en stund.. Dom har varit till ikea idag och köpte då bla. 10 kuddar till mig (hemligt trädgårdsprojekt på G.. =) hihi..), så nu har jag lämnat pengar för dom + lite saker vi lånat..

Vill oxå komma iväg till ikea i framtiden, kul juh! =)

Sen har vi varit på ica och handlat (och postat errys paket..) hem en massa gott till helgen..vi är i princip barnfri (bara minstingen hemma..) så vi skall mysa till det lite extra..

Har just mumsat på fruktsallad..mmmm gott gott =P och sen blir det film (Vi hade i alla fall tur med vädret igen..) och mys i soffan med läsk, godis och popcorn..onyttigt jag vet men ack så gott ibland =) hihi..


En trevlig fredagskväll önskar jag er alla! =)


Av Suzana - 5 juni 2009 20:33

Detta lilla gröna paket stoppade jag på postlådan idag..två par utav mina hårspännen som är på väg hem till Erica "Gallerry" =)

Hoppas att hon skall bli nöjd!

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards