Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Suzana - 4 juni 2009 20:26

Är lite sugen på att göra ett swapp/byte igen med någon annan pysslig bloggare..nån som vill? =) hihi..

Av Suzana - 4 juni 2009 20:14

Det var ju nu ett tag sedan jag startade min omröstning med frågan .."Vad föredrar du..köpa nytt eller secondhand?".. 27personer har varit snälla att svara och resultatet blev som följande:

Nytt......18,5%

Secondhand......29,6%

Blandat......51,9%

Inte allt för illa tycker jag ändå med tanke på det köpgalna ha samhället vi lever i idag.. =)


Hittade denna artikel ifrån vår lokaltidning ljusnan (rosariumet blev inlindad i det på erikshjälpen.. =) hihi..) och jag tycker att det är sååå underbart att folk köper mer och mer secondhand! Kanon för vår miljö =)


Rösta gärna i min nya omröstning! ;) hihi..


Av Suzana - 4 juni 2009 19:18

Idag har jag haft en riktig vilodag då kroppen strejkar och jag mår piss..men försöker ändå hålla humöret uppe..



Har inte gjort mycket mer än att plocka lite här hemma och varit med äldsta sonen och köpt byxor (blev ett par tuffa blåjeans med mycket detaljer, 399kr på rea..).. =)



Här kommer i alla fall de utlovade bilderna på gårdagens erikshjälpen fynd =)

Hittade 4 kaffekoppar (till kommande ljustillverkning), en liten aluminiumform (till minstingens blivande lekkök..), ett fint rosarium (skulle behöva byta vatten i det, någon som har tips på hur man går till väga?), ett sött förkläde (kanske ev skall sälja det vidare, vet inte ännu..) och ett par supersöta 50-tals clips (ev. oxå till försäljning..)..



Jag är supernöjd med mina fynd =)

Av Suzana - 4 juni 2009 15:42

JAAA nu funkar det!!


Startade om modemet och vips så funkade det att ladda upp bild! =) hihi.. Ibland är det sååå enkelt!

Så nu finns det bild på min goda rabarberkräm här nere..mums!!! =P


Skall komplettera med fler bilder senare, nu skall jag följa med äldsta sonen och köpa byxor.. =)


Tillbaka senare!

Av Suzana - 4 juni 2009 14:50

Är det bara jag som har problem att ladda upp bilder här på blogga gratis? Funkade kanon upp till typ 90 bilder men sen har det varit superkrångligt (tagit uppåt nån timme och ex antal försök innan det lyckats med en bild..) och nu vid 96 bilder verkar det vara stopp! =( Ändå så har jag betalat för 200 bilder, uppkopplingen är ok och det spelar ingen roll vid vilken data jag sitter och försöker ladda in bilder till min blogg..

VAD ÄR FEL!!

Blir snart knäpp..inge kul att blogga om det skall krångla så här..vill ha foton i min blogg..aaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrgggggggg!!

Nån som har något tips? Har mailat blogga gratis men inte fått svar...suck..

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards