Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Suzana - 29 maj 2009 20:54

Idag har vi haft "date" med syster Stina och kusin vitamin Tedde =)

Dom dök upp precis när vi var på G till centrumhuset för att titta på skor med äldsta grabben, köpa t-shirt med näst äldsta grabben och ta en fika på cafe..så då fick dom så lov att hänga på.. =) hihi..



Efter shoppingen blev det en trevlig fikastund med mycket gott.."kusinerna bus" lyste ikapp (sen om det var för att dom kände sig lite "full i f-n" eller om det var för att dom fick mycket gott fika vet jag ej..).. Goa våra småprinsar! =)



Efter cafebesök så åkte/gick vi hem till oss där småkillarna kunde röja runt och leka i trädgården..mycket spring i benen på dessa gossar.. =) hihi.. 



Medans passade jag på att montera ihop sandlådan vi köpt till minstingen..och sedan när Tedde och syster skulle hem och minstingen natta så stannade jag ute och oljade sandlådan och i stort sett hela altan..skönt att få lite gjort..skall olja resten så snart det går + fixa klart med sandlådan..men imorgon har jag redan packat schema =)



Av Suzana - 29 maj 2009 12:46

Här kommer en bild på gårdagens "miffokudde".. Syster hämtade den idag och hon tyckte den var perfekt charmig och såg äkta hemgjord ut.. Tur att hon blev nöjd då i alla fall! =) hihi..



Nu hoppas jag bara att mottagaren blir lika nöjd!


(det är det rutiga tyget som gjort kudden helt förvriden..grr..)





Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards