Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Suzana - 28 maj 2009 12:14

Idag har vi haft halvstorm och regn ute mest hela dagen, alltså inte allt för skoj att vara ute och dona i trädgården..men men blev dessto mer gjort inne =)



Har plockat och dona en massa, finns behov efter allt marknadspyssel kan jag lova =) hihi..



Har även sytt ännu en bokstavskudde som min kära syster Linda ska ge bort i födelsedagspresent imorgon..ett rött M till en liten tjej som heter My..

Tyvärr var det ena tyget ett rent #%¤#/*> att sy i så i mina ögon så ser denna kudde ut som ett riktigt miffo och jag har ringt och varnat syster att hon får vara bered på att köpa en annan present..suck..detta tyg kommer jag ALDRIG mer sy bokstavskuddar i!



Hela huset doftar nybakat, älsklingen har bakat sina supergoda sirapslimpor..så nu har vi myst med te och macka..såå gott =P mums!!



Sen har min älskling varit ännu goare än vanligt idag och kom hem med ett fång rosor till mig =)

Han e så underbar min kära älskling! Puss på dig hjärtat mitt! <3


Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards