Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Suzana - 21 maj 2009 01:39

Idag har jag haft ännu en trött och värk dag pg av regn och rusk..suck.. Men när det var uppehåll passade vi ändå på att ta en liten promenad, stannade till och handlade div bakgrejor till imorgon (skall baka en del till lördagens marknad..) för att sedan gå till svägerskan med familj som hade finfrämmande från Enköping =)

Svärmor och svärfar har kommit upp och hälsar på över helgen, så det blev fika med nybakade bullar och kubb.. Trevligt och gott =P Mmmums!

Väl hemma så har jag försökt pyssla trots värkande fingrar..blev i alla fall två färdiga vindspel..jag blev inte hundra nöjd men kanske någon gillar dom =) Positivt tänkande.. =) hihi..

Har även ätit kex och ost med älsklingen och slappat lite framför tv..mysigt att göra något på tu man hand när barnen är borta/sovandes.. =) Love him sooo much!


Mums med bulle tycker minstingen! =) 


Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards