Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Suzana - 18 maj 2009 12:25

Idag har det varit regnit och grått så för mig har det varit lika med trött och värk väder..suck..

Har hur som helst uträttat en hel del ärenden, så nu har vi markduk hemma så vi snart kan fixa med gossens nya sandlåda..förhoppningsvis skall den bli uppskattad =)

Fått hem gödsel och täckbark till rabatterna..hönsnät till ett litet "trädgårds projekt" jag funderat på..en buske med blåbär (den skall bli 60-80cm hög, tyckte det lät spännande), mm =)


Sen har jag pysslat ihop ett "vindspel" av div trasor och dekorband, mm..funderar på att testa göra någon mer och ta med på marknaden, men vi får se..nu pryder denna sin plats i en utav mina stora syrener =)

Har även varit lite flitig inför marknaden och gjort ett gäng med hårspännen..frågan är om jag skall pynta dom med lite pärlor för lite glitter och glamor eller om jag skall låta dom vara som dom är..vad tycker ni?


Nu blir det tv-soffan resten utav kvällen, har ont ont ont...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards