Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Suzana - 15 maj 2009 19:10

Glömde berätta..när jag var där inne på lilla k så spanade jag ut i trädgårdsbutiken och vad såg jag där om inte mina drömmars cykel!

Kärlek vid första ögonkastet..men tyvärr var inte prislappen lika kär 5000kr går denna skönhet på..suck..men men jag får fortsätta drömma och om inte annat göra en egen variant med en gammal cykel, lite färg och tyg =) hihi..

Av Suzana - 15 maj 2009 18:54

När älsklingen kom hem från jobbet idag så bestämde vi oss för att ta en tripp till bollnäs..så jag, älsklingen och minstingen satte oss i bilen och for ner =)

Väl där så besökte vi en sjukt massa affärer (elgiganten, rusta, åhlens, fiskebutik, tygaffär, karlsson, dollar och granngården..), blev lite småshopping här och där..hittade bla. lite roligt som äldsta sonens flickvän skall få när hon fyller år den 23:e, lite bra och ha saker, ny cykelhjälm till näst ynsta, lite pysselmaterial, helggott, mm..

Passade även på att äta lite gott på kina restaurange, mmmm..mums! =P

Sista stoppet gjorde vi sen vid favoriten lilla k, ett supermysigt cafe som ligger i samband med en större trädgårdsbutik..fikade lite gott innan vi tittad på lite växter.. =)


Slutade med att vi köpte tre olika kärleksört som jag skall plantera i en utav våra söder rabatter som är solig och rätt torr, blir nog snyggt tror jag =)


Lite bilder från lilla k =) Blev mumsig jordgubb o rabarber paj..mums! =)

Av Suzana - 15 maj 2009 11:36

Minstingen började dagen med att släpa runt på sin pulka nere på gräsmattan och såg verkligen ut att undra...

Vart är snön mamma?? =) hihi..

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards