Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Suzana - 13 maj 2009 18:31

Idag har det mest blivit en massa hemmapyssel..har sytt klart en bunt vetevärmare och lite annat pyssel till marknaden =)

Har även sorterat loppisprylar, vad som skall med till marknaden och vad som hamnar i garaget så länge..

Sen när älsklingen kom hem från jobbet blev det en tripp till erikshjälpen..fyndade bla. en söt barnspis (har haft ögonen på den ett tag men inte riktigt tyckt vi haft råd trots det låga priset..) till minstingens kommande lekkökshörna 175kr, inte allt för blodigt =) Nöjd! 

Sen fick näst minsta killen syn på en kavaj i hyfsad storlek till honom (lite stor men men..), så nu skall jag fixa till en tuff "punk" kavaj med döskallar, pins, säkerhetsnålar, mm..hans äldsta bror fick en sådan som jag fixat tidigare så efter det har det varit tjat..men är ju inte alltid lätt att hitta beg kavajer i barnstorlek..men nu så skall det bli gjort då i alla fall =) hihi..

Sen fyndade jag några gamla kaffefat för 1kr styck, har en ide som jag skall testa..blir det lyckat så kommer bild, annars blir faten mosaik =) hihi..


Har även blivit "sommarens" första hemkokta rabarbetkräm idag, var ut i trädgården och plocka lite utav det som hunnit komma upp.. MUMS!! =P


Nej nu skall jag plocka lite här innan det är tv-soffan resten utav kvällen =)

Av Suzana - 13 maj 2009 11:55

Äntligen har jag fått klart sakerna till Lisas "pinkfridays" paket, hoppas hon skall bli nöjd =) Fick ju som bekant en bunt utav hennes underbara posters tidigare och i utbyte skall hon få ett "bambi" frukostset, en L kudde jag sytt klar idag, ett ugglis halsband jag pysslat ihop ("förpackat" i en ask jag vikt till själv oxå..) och ett par extra "bonus" saker jag stoppat ner..

Kanske skall skicka med en liten läderväska jag har oxå om hon har lust att "pimpa" den i underbar "Lisa style"..

Skulle vara såååå himla kul om hon ville göra det =)


Väntar på svar ang väskan sen bär det utav till posten med paketet!


Skoj att göra "byten" med andra pyssliga bloggare =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards