Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Suzana - 8 maj 2009 21:12

Äntligen fredag!

Efter det vanliga morgonstöket så fick jag för mig att introducera minstingen för DUPLO´s underbara värld =) hihi.. Så jag var upp på vinden och rotade fram 2 hinkar full som jag har kvar efter dom större pojkarna.. Det var uppskattat men jag undrar om han ändå inte är för lite för dom ännu, han är 2år i juli..hmm..

Älsklingen kom hem redan kl.12 med en påse färska krämbullar så då blev det fika..mums! Mysigt när han kan komma hem tidigare så man får en lite längre helg att mysa ihop =)

Har även varit nere i blivande ateeljen/hobbyrummet och plockat en massa, skall väl bli nån ordning där en vacker dag..just nu ligger materialet huller om buller och jag skulle nog uppskatta lite mer ordning så man hittar sakerna man behöver lite snabbare =) hihi..

Nu skall jag mumsa lite fredags gott med älsklingen..bakpotatis med skagenröra och färska majsbröd..mmmmmmmm gottis! =)

Sen blir det snart sängen, skall upp tidigt och stå på loppis imorgon så..

Ha en trevlig helg alla ni där ute i bloggvärlden!

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards